Tu aportación es muy valiosa para continuar dando oportunidades de inclusión social a través de la música a jóvenes. Tú también puedes formar parte del cambio.

Selecciona l'import del donatiu

Perioricidad:

Introdueix les teves dades personals

Nom*
    Cognoms*
    DNI/NIF/NIE*
    País*
    Correu electrònic*
    *Si ets un nou usuari, aquest correu electrònic s'utilitzarà per a registrar un compte en aquest lloc
    Telèfon de contacte*
    *Aquest número només serà utilitzat en cas que necessitem contactar amb vostè per algun motiu

Introduce la forma de pago

FUNDACIÓ PRIMAVERA SOUND tractarà les teves dades personals per a gestionar la teva sol·licitud, informar-te de les campanyes, activitats i iniciatives similars - fins i tot per mitjans electrònics - així com proposar-te noves accions de participació, tot això per a aconseguir el nostre objectiu fundacional de lluita contra la pobresa. En la Política de privacitat s'indica com pots exercir els teus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació, portabilitat i oposició.

Fundació Primavera Sound, NIF: G67656256. Inscrita en el registro de fundaciones de la Generalitat de Cataluña con el número 3244.
    Tu aportación desgrava: De los primeros 150€ te devolverán un 80% en tu declaración de la renta. Puedes ampliar información en este enlace.