Missió

Des de la Fundació treballem per a fomentar la cohesió social, econòmica i cultural proporcionant oportunitats per al creixement personal, social i artístic de joves en risc d'exclusió social, facilitant l'accés a la cultura a les persones amb menys recursos.

Visió

La transformació social a través de la cultura, amb la música com a eina principal de desenvolupament personal i social comunitari.

Valors

CONFIANÇA I ENPODERAMENT

Volem establir relacions i llaços que ajudin a creure en la labor que realitzem entre tots i totes, aportant mitjans per a ampliar aquesta capacitació i fomentant els ja existents.

INCLUSIÓ I IGUALTAT

La diversitat i la diferència formen una part essencial del nostre món. Creiem en el valor d’aportar perspectives múltiples, i comptar amb contribucions de persones i comunitats diverses per a poder construir una societat millor.

COMPROMÍS I VALENTIA

Creiem en les persones, empreses i institucions que treballen per la transformació social i en la necessitat de poder denunciar amb valentia les injustícies identificades en el terreny.

A Fundació Primavera Sound som persones compromeses no sols amb la nostra labor, també més enllà d’ella: ens comprometem amb les persones i les seves necessitats, inquietuds i desenvolupament, per a treballar juntes en una societat més justa per a tots i totes.